Telefonpolicy

Telefonen är vårt mest använda verktyg.

Vi pratar, dokumenterar, läser och kommunicerar via email, MMS eller SMS. Ofta samtidigt.

 

Telefonpolicy.

I syfte att hålla hög tillgänglighet och ge kunderna ett trevlig bemötande samt för att främja en god och säker arbetsmiljö har Söne El AB och de anställda enats om denna telefonpolicy.

Söne El AB ska vara tillgängliga och ge ett personlig bemötande. På vår hemsida visas tydligt vilka vi är och hur vi nås. Vi kommunicera gärna med kunder via telefon eller i personligt möte. Den som är mer bekväm med digital dialog når oss via email eller andra digitala kanaler.

Söne El AB Har växelnummer 0510–425 500, våra öppettider är vardagar 07.00 till 16.00. Alla telefonnummer och email-adresser till Söne El finns på www.soneel.se/kontakter.

Vid akuta ärenden är du alltid välkommen att ringa 0510–425 500 eller 0510–425 510.

I förekommande fall kan den som du söker vara sjuk eller ledig, är telefonen avstängd kopplas du till någon kollega alternativt att du får lämna meddelande i telefonsvararen. Alla meddelande och email tas omhand och besvaras så fort vi kan.

Det åligger samtliga medarbetare att verka för kundnöjdhet, nöjda kunder är vårt levebröd.